Publisher Website! Klacht & retournering  -  PCinHuis.nl
nl
X

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Categorieën

0

Er zijn nog geen producten in uw winkelwagen geplaatst.

Retourneren of Ruilen

Mocht u onverhoopt toch niet tevreden zijn over uw bestelling dan is het mogelijk om deze binnen 14 dagen na ontvangst te retourneren of te ruilen.

Wij verzoeken u eerst een e-mail te sturen naar info@pcinhuis.nl met uw retourverzoek.

Geeft u duidelijk aan of u het product wilt retourneren of ruilen. Vermeldt het product waar het om gaat, het factuurnummer en eventueel de reden (niet verplicht). Na ontvangst van jouw retourverzoek ontvangt u per mail verdere informatie over de afhandeling. 

Wil je een artikel ruilen of retourneren? Laat ons dit dan eerst weten in een bericht per e-mail (info@pcinhuis.nl) of post. Indien gewenst, kun je hiervoor gebruikmaken van het Europese modelformulier voor herroeping. De verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Stuur na je melding het artikel samen met de originele pakbon* binnen 14 dagen retour naar:

 

pcinhuis.nl

Hornweg 22

1721 CV Broek op Langedijk

 

Nadat de artikelen door ons zijn ontvangen, gecontroleerd en goed bevonden, wordt het aankoopbedrag, indien het een retournering betreft, zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen nadat de klant melding heeft gemaakt het product te retourneren naar pcinhuis.nl, overgemaakt op de rekening van de klant. Indien het een ruiling betreft wordt het nieuwe product zo snel mogelijk naar u toegezonden.

 

Defect artikel 

Het spreekt voor zich dat pcinhuis.nl uw bestelling met grootste zorg behandelt. Mocht u ondanks alles toch een defect of incompleet product hebben ontvangen dan verzoeken wij u dit te melden aan info@pcinhuis.nl. Bij de retourzending verzoeken wij u de reden van retour duidelijk aan te geven. Wat is er kapot en hoe is het kapot gegaan.

Nadat wij het defecte artikel van u hebben ontvangen en het blijkt dat deze inderdaad defect is, sturen wij u desgewenst een vervangend artikel of geven wij het aankoopbedrag plus verzendkosten binnen 30 dagen in de vorm van een toegoedboncode aan u terug of storten we het bedrag terug op uw rekeningnummer.

Ook een defect artikel verzoeken wij u gefrankeerd te retourneren. De kosten voor het retourzenden van een defect artikel worden achteraf vergoed door pcinhuis.nl. Deze vergoeding is op basis van een pakketzegel binnenland van € 6,75.

Indien u hier niet aan voldoet worden de kosten die hiermee gemoeid zijn in mindering gebracht.

Als u geen gebruik wenst te maken van een tegoedboncode, is er altijd de mogelijkheid om het bedrag terug te laten storten naar de door u aangegeven rekeningnummer en begunstigde. Het bedrag wordt (mits het retourformulier volledig is ingevuld) binnen de wettelijke 14 dagen op uw rekening teruggestort.

Annuleren van uw bestelling

U kunt uw bestelling kosteloos annuleren zolang deze niet door ons is verzonden. Omdat wij elke werkdag de bestellingen direct verzenden kunt u kosteloos annuleren tot 13.30 uur. U kunt uw bestelling annuleren door een email te sturen naarinfo@pcinhuis.nl of door contact op te nemen met de afdeling klantenservice via telefoonnummer 0226-752493. Als u de bestelling ondanks uw annulering toch ontvangt, kunt u het na ontvangst retour sturen binnen de daarvoor gestelde voorwaarden.

Pcinhuis.nl behoudt zich het recht voor de creditering aan te passen als niet aan alle voorwaarden is voldaan.

Klachten
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. 

Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail (info@pcinhuis.nl) aan de afdeling klantcontact door te geven.

Dit kan per e-mail, regulier post en/of telefonisch.

Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Onze gegevens:
Pcinhuis.nl
Hornweg 22
1721 CV Broek op Langedijk

                                                         
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar pcinhuis.nl bij is  aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).